Fakültemizin (Gazi Üniv.Kastamonu Eğitim Fakültesi ile Kastamonu Üniv. Eğitim Fakültesi) mezunu olup diplomasını almayanlar için Diploma Teslim Süreçleri aşağıdaki gibidir.
1) Resmi Başvuru : Çalıştığınız kuruma Geçici Mezuniyet Belgesi'nin aslını ve Görev Yeri Belgenizi ekleyerek dilekçe ile başvurmanız suretiyle kurumunuzun posta ile Fakültemizden resmi yolla diplomanızı istemesi.
(NOT: Geçici Mezuniyet Belgesi kaybolmuş ise "yerel gazete zayii ilanının" yazıya eklenmesi gereklidir.)
2) Şahsen Başvuru : Geçici Mezuniyet Belgesi'nin aslını getirmek suretiyle Fakültemizden teslim alınması.
(NOT: Geçici Mezuniyet Belgesi kaybolmuş ise "yerel gazete zayii ilanı" ile gelinmesi gereklidir.)
3) Vekaleten Başvuru : Diplomayı alacak 2. şahsın Noter vekaleti ve Geçici Mezuniyet Belgesinin aslını getirmesi suretiyle diploma teslim edilebilmektedir.
(NOT: Geçici Mezuniyet Belgesi kaybolmuş ise "yerel gazete zayii ilanı" ile gelinmesi gereklidir.)