Fakültemizin (Gazi Üniv.Kastamonu Eğitim Fakültesi ile Kastamonu Üniv. Eğitim Fakültesi) mezunu olup diplomasını almayanlar için Diploma Teslim Süreçleri aşağıdaki gibidir.


1) Resmi Başvuru : Çalıştığınız kuruma Geçici Mezuniyet Belgesi'nin aslını ve Görev Yeri Belgenizi ekleyerek dilekçe ile başvurmanız suretiyle kurumunuzun posta ile Fakültemizden resmi yolla diplomanızı istemesi.

(NOT: Geçici Mezuniyet Belgesi kaybolmuş ise "yerel gazete zayii ilanının" yazıya eklenmesi gereklidir.)


2) Şahsen  Başvuru :  Geçici Mezuniyet Belgesi'nin aslını getirmek suretiyle Fakültemizden teslim alınması. 

(NOT: Geçici Mezuniyet Belgesi  kaybolmuş ise "yerel gazete zayii ilanı" ile gelinmesi gereklidir.)


3) Vekaleten Başvuru : Diplomayı alacak 2. şahsın Noter vekaleti ve Geçici Mezuniyet Belgesinin aslını getirmesi suretiyle diploma teslim edilebilmektedir. 

(NOT: Geçici Mezuniyet Belgesi kaybolmuş ise "yerel gazete zayii ilanı" ile gelinmesi gereklidir.)