Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Kuzeykent İlkokulunda "Çocuk ve Aile İletişimi" Semineri Gerçekleştirildi

Fakültemiz Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı öğretim elemanı Dr. Yeşim Akın Yalçın, 10 Nisan 2026 Cuma günü Kuzeykent İlkokulu Salonunda velilere yönelik "Çocuk ve Aile İletişimi" semineri verdi. Seminerde;
*Sağlıklı İletişimin Önemi
*Çocuk Eğitiminde Temel Yaklaşımlar
*Okul, Sorumluluk ve Sağlıklı Sınırlar
*Çocuk Davranışlarını Anlamak
*Aile Tutumları
konularına değinilerek, sunumun sonunda velilerden gelen sorular cevaplandı. Kuzeykent İlkokulu Müdürü Saim Çelebi, güçlü bir geleceğin inşası için aile ve çocuk arasında sağlıklı ilişkilerin önemi konusunda farkındalık sağlayan bu seminer için Dr. Yeşim Akın Yalçın'a teşekkür ederek belge takdim etti.
 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar